Selectati produsul dorit. Selectati optiunile preferate de dvs. apoi apasati butonul “ADAUGA IN COS”. Pentru a vedea produsele din cos, apasati pe iconita “cos” din partea dreapta sus. Urmati pasii pana la finalizarea comenzii.
Daca nu sunteti familiarizat cu plasarea unei comenzi online, ne puteti lasa detaliile comenzii pe Whatsapp. Acestea trebuie sa includa aceleasi detalii care sunt necesare si in cazul unei comenzi pe site, cum ar fi numele si adresa dvs., produsele cu specificatiile dorite si numarul acestora.
Comercializam produse atat pe comanda cat si din stoc. In functie de produsele comandate, in general, noi putem prelucra comanda in termen de 1-4 zile lucratoare. Timpul de livrare al comenzii (transportul) mai poate dura 1-2 zile lucratoare. Factori precum un volum ridicat de vanzari sau evenimente neprevazute pot afecta aceste termene, periodic.
Daca aceste termene se modifica, vom posta un anunt pe pagina principala a website-ului. Cu toate acestea, ne puteti contacta telefonic, sau prin e-mail pentru a verifica statusul comenzii.
Pentru a anula comanda recomandam sa dati reply la SMS-ul primit imediat dupa plasarea comenzii, cu textul "NU", in termen de 24-48h de la plasarea comenzii.
Sau ne puteti contacta telefonic sau prin e-mail.
Nu mai pot fi anulate comenzi platite cu cardul pentru produsele personalizate.
In primul rand, ne cerem scuze. Daca din comanda primita lipseste un produs, vom rectifica greseala cu prioritate. Pentru asta ne puteti contacta prin email sau telefonic si vom stabili modul in care vom proceda.
In primul rand, ne cerem scuze. Daca ati primit alt produs decat cel comandat, vom rectifica greseala cu prioritate. Urmati pasii de mai jos:
• contactati-ne prin email sau telefonic in termen de maximum 30 de zile dupa ce ati primit comanda. Va vom ruga sa descrieti natura defectului/produsului gresit incluzand o imagine sau doua ale produsului.
• echipa noastra va va contacta pentru a verifica daca doriti inlocuirea produsului sau returnarea valorii acestuia.
• dupa confirmarea dvs. noi vom proceda la inlocuirea produsului sau restituirea contravalorii acestuia, in functie de preferintele dvs.
Pentru a urmari comanda dupa ce aceasta a fost predata curierului, puteti accesa https://gls-group.com/RO/ro/primeste unde veti introduce codul de urmarire pe care l-ati primit prin mesajul de expediere.
Pentru a vedea statusul comenzii dvs. recomandam sa va logati in contul dvs. de utilizator sau puteti sa ne contactati telefonic sau prin email.
Livrarea comenzii poate dura 1-2 zile.
Atentie! Livrarea presupune doar transportul efectiv nu si prelucrarea comenzii de catre noi, aceasta poate dura intre 2 si 20 de zile in aceasta perioada!
Nu. Deoarece multe dintre produsele noastre sunt confectionate pe comanda, va trebui sa planificati aproximativ o saptamana in avans, in functie de marimea comenzii. Produsele din stoc vor fi livrate mai repede insa nu putem garanta acest lucru.
Pentru a urmari comanda dupa ce aceasta a fost predata curierului, puteti accesa https://gls-group.com/RO/ro/primeste unde veti introduce codul de urmarire pe care l-ati primit prin mesajul de expediere.
Pentru a vedea statusul comenzii dvs. recomandam sa va logati in contul dvs. de utilizator sau puteti sa ne contactati telefonic sau prin email.
Pentru a returna un produs, ne puteti contacta telefonic sau prin email in termen de 30 de zile de la primirea coletului dvs. Dupa verificare veti fi contactat pentru a alege modul in care va va fi restituita contravaloarea comenzii/ produselor returnate.
Nu. In aceasta categorie intra nominalele si orice alte produse existente pe site dar la care ati solicitat alte caracteristici fata de cele disponibile.
Desi majoritatea produselor noastre apar in stoc, fiind producatori, multe dintre ele le confectionam pe comanda. Din acest motiv livrarea dvs. poate dura mai mult dar ne puteti oricand contacta pentru a verifica statusul comenzii.